Sedas00 git sifirini al bence. İkinci el satanlardan 700 800 den aşağı vermiyor . Ben aldığımda 320 tl idi ikinci eller 250 270 e satıyordu bide kargo parası veriyorsun zaten 200 fazla ver sifirini al . Bizim ülkemizde ikinci el satış kültürü malesef alıcı için pek karlı değil. Sıfırından pahalıya satanı bile gördü bu gözler 😀