Atesbebek haklısınız çok erken ama bezini açık bıraktıktan sonra kuruluk süresi benim şaşırttı bezine yapmıyor yani açınca yapıyor eğer oturtursam lazımlığa oturtmazsam bizim bulunmadığımız bir odada köşeye😅yapmadan önce söylemiyor ama yaptıktan sonra elimizden tutup çiş çiş diye nereye yaptıysa götürür gösterir. 😅😅😅sinyallerimiz var , denemek istiyorum ama onu zorlamıyorum istemediği an kaldırıyorum lazımlıktan ya da oturmak istemiyorsa zorlamıyor yere köşeye bucağa tuvaletini yapmasına göz yumuyorum😅 bu şekildeyiz. Belki yönlendirmelerimle erken de olsa tamamen olmasa da farkındalık kazanır ufak da olsa yol alırız bu yolun sonunda da tuvalet becerisini öğrenirsek ne alâ. Yalnızca tuvaletini yaptıktan sonra ödüllendirme konusunda eleştirenleri de gördüm bunun doğal bir süreç olduğunu ve ödülle devam konusunda eleştirileri de okudum. Şimdilik yalnızca oyuncaklarını konuşturarak ona dışsal motivasyon sağlıyorum 😅inşallah doğru yoldayımdır denemeden de bilemiyor insan