Merhaba güzel Anneler 💘
Bebeğim 4 ay 3 günlük..
Son bir kaç gündür uykusunda iç çekerek ağlamasından sonra deli gibi ağlayarak gözlerini açıyor sonra sakinleştirir uykusuna devam ettriyorum ama korktum bir şey mi oldu acaba neden böyle? 4.ay atağı mıdır acaba? Diye düşünüp duruyorum son 11 gün kaldı bitmesine 4.atağın ama bakalım bilmiyorum sakin bir şekilde nasıl ilerleyebilirim bana yardımcı olabilir misiniz? Ben kör düşünmemeye çalıştıkça sakin kalmaya çalıştıkça çevremde insanlar özellikle benim Annem noldu bu çocuğa acaba korkutuyorlar çok kötü bir şey mi oldu yani söylemek isteyemediğim şeyi söyledi çok sinirlendim… biz sizi büyütürken bla bla başladı dedim biz zaten Allah’a emanet büyümüşüz sizin zamanızsa internet denilen kitaplar falan yoktu bilgili değildiniz diyorum yok inatlaşıyor… zaten meme reddi yalıyoruz bir de aşıdan sonra da ateşimiz çıktı gerginim daha da üstüme geliyor…. Bir fikriniz varsa bu konuda daha iyi atlatabileceğim bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim… çok teşekkürler 🌸