Hanzadeeee ne kadarlıkken bunu yaptınız ? Benim bebeğim 1 aylık oldu bugün ve sarılığı olmadı gözünde vardı hafif doktor bu kadardan bişey olmaz dedi ve geçti zaten. Şimdi de kendiliğinden uyanıyor ama gece 12 de bi yatıyor iri insan gibi 7de kalkıyor onda da bas bas ağlayarak uyanmıyor biraz sızlanıyo bende hemen uyanıp veriyorum. Yanlış mı yapıyorum bilmiyorum 🙄