Merhaba güzel anneler ❤️oğlum 14 aylık daha. Hamile kaldım düne kadar emziriyordum dün emmek istiyordu ama göğsüme vuruyordu oğlum ağzına koyacak tiksiniyo gibi bu aralar da ishal oldu dişten mi sicakmi bilemiyorum dün eşim emzirmeyi bırak dedi bende ağladım😓çok zor sanki aramızdaki bağ koptu🥺
Emzirme dedi sonra bebeği uyutmaya çalıştı eşim kucağında uyuttu oğlum yanıma geliyordu emmek istiyordu ama emziremedim diye ağladım 🥺sizce sütten kesmelimiyim bide 2 3 gündür sütümün renkli kırmızı mi desem sarı gibi kırmızıya kaçan bı renk te geliyor sütüm bozulmuşmu sizce fikirlerinize ihtiyacım var 🌼