Oğlum 19 aylık doğduğundan beri geceleri 5 6 kere kalkiyor . Gündüzleri 10 dk şekerleme yapıp kalkıyor. 19 ay boyunca mahvoldum . Geceleri istemsiz bağırıyorum uyku sersemi çünkü yatıyorum uykuya dalıyorum oğlum uyanıyor tekrar aynı sersemliyorum çok çok fazla bağırıyorum sabah oluyor oturup ağlıyorum nasıl bağırdım kızdım sana diye yarın tekrar aynı coook pişmanım Cook vicdan azabı çekiyorum aklımdan atamıyorum o bağışları mi Allah aşkına ben napcam kendime hakim olamıyorum gündüz asla ses etmem kızmam bağırmam geceleri oluyor sabah farkediyorum okdr çok sinirleniyorum ki sonra çok üzülüyorum tekrar gece aynı gerçekten oğluma okdr çok üzülüyorum ki kendime nasıl hakim olacağım napacagim . :( habire kalkıyor ağlıyor yatmak istemiyor ayaklarıyla ittiriyor