Kızlar ikizlerim 33 haftalık doğdu birinde doğumdan sonra beyin kanaması meydana gelmiş ilk 4-5 ay sürekli kontroller MR usg çektirmekte geçti günlerimiz şimdi 11 aylık oldular çok şükür genel durumlarında bir sıkıntı yok ama tekrar kontrolümüz var ve benim içim içimi yiyor. Böyle bir şey başına gelip de sonradan bir sorun olmadı diyen var mı aranızda 😞😞😞 kanama 1. Evrede bu arada