Merhaba anneler. Ablam Rh- , eniştem Rh+ kan uyuşmazlığı var. İlk çocuklarında sıkıntı olmadı doğumdan sonra iğne de yapıldı. Daha sonra ablam 6 haftalık bir düşük yaptı. Düşükten sonra da iğne yapılması gerekiyormuş fakat doktorumuz bunu bize söylemedi . Şuan ikinci çocuğu düşünüyorlar fakat doktor düşükten sonra iğne olmadığı için sıkıntı olur demiş. Bizimle aynı durumu yaşayan var mı? Düşükten sonra iğne olmadığı halde tekrar hamile kalıp doğum yapan arkadaşlar yardımcı olur musunuz süreç nasıl ilerledi.