Defne41 bizimki de öyle hatta afedersin osururken bile ıkınıyo ama 1 aylık oldu hala öyle doktora götüreceğim araştırdığım kadarı ile normalmiş bacaklarını bisiklet sürermiş gibi hareket ettirin karnına saat yönünde masaj yapın bacaklarını krnına götürün ya da sırtını göğsünüze doğru yaslayıp bacaklarını oturur pozisyonda gezdirin. Ben öyle yapıyorum anca rahatlıyor bebeğim. Uykusundan hala uyanıyor malesef gaz damlası da çözmedi bu sorunu