4,5 yasindaki oglumda, oyleydi.. Bir surec sonra benden gitmek istemedi sizin enerjiniz, cok olmadigi icin onunla delice oyunlar oynayamiyorsunuz ben tam tumm her ilgimk ogluma, verdikten sonra bana, donmeye basladi. Malum ev isi su bu ilgileniyoruzda ama el insani sadece cok col ilgilenincr hoslarina, gidiyor. Sonra isde buyudu ve geri kim col ilgi veriyorsa onda, mesela ablamin 3 cocugu var hepde der cokda, ilgilenmem cocuklarla diye ama, benim, oglan teyze diye olduruyor kendisini simdi bende yetersizmiyim diye sorguluyorum kendimi ama, dedigim gibi gene ayni sorun teyze, geldimi oraua, gittimi tam, ilgi ful ilgi cocuk bunu seviyor.