Kızım sürekli anne kaşınıyor diyor. Öyle kabarcıklı bişeyde yok anlayamadım kuru ciltlidir ve iki banyodur nemlendiricisini sürmedim yaz geldi hava zaten nemli diye. Ondan mı oldu acaba. Derisini kaşımaktan iz yapmış kan toplamış. Uyksundan uyanıp sırtını kaşıyor. Bu arada bu olay 2 haftaya yakındır oluyor. Hani uyuz muyuz bit olsa bizdede çıkar değil mi?