
Gözü bir kaç gündür böyle . İlk başta kızarıklık bu kadar büyük değildi . Ama bugün dahada çoğalmış . Açıkcası başta çok önemsemedim elini falan değdi sandım . Git gide büyüyor yani . Sebebi ne olabilir sizce ? Doktora götürücem ama sizede danışmak istedim