Papiii Kixlar nasilsiniz?Dogum yapali 1 ay 24 gun oldu bugün sabah cok is yapdım farkindada degilim geldim odama bakdim regli lekesi gelmis leke derken yani ic camasirimin ortasi tamamen batmisdi kandan acaba reglimi oluyorum?
iyiliktozuu Doğumdan sonra bir kere adet görülüyor sonra da hiç görünmedim ben 10 ay OLDU hala görmedim ilk 1 aylık sürecinde ara ara geliyordu kırk çıkana kadar
Papiii iyiliktozuu 40ım çokdan cikdi canim o araa ara gelen kanama cokdan bitdi bende 1 ay 24 gündür dogum yapdim ben ama baya camasirim batdi bu reglimi diye sasirdim agrimda geliyor azar azar normalmiki bu ben 6 ay felan olmuyorsun saniyordm
iyiliktozuu Papiii bazıları düzenli olur bazıları düzensiz olur kişiye göre değişiyor biz bunu nereden bilebiliriz kadın doğum veya jinekoloji muayene olaraktan gidebilirsiniz bir ay içinde zaten gebe polikliniğine gidebiliyorsunuz tekrardan gidin bir muayene olun isterseniz