Nasıl halediyorsunuz kizlar ben bekarken jilet kullanıyordum özel bölge için koltuk altını da eldivenle alıyordum sonra üstünden epilasyonla geciyordum nişanlandiktan sonra komple vücut bacak hariç eldivenle alıştım güzel gidiyordu çok incelmisti acimiyordu bile sonra hamile kalınca zor olmaya başladı zorda olsa eldivenle devam ettim şuan lazere gidiyordum jiletle almam gerektiğini söylediler daha sonra erkek kısaltma şuan tüylerim çok kalinlasti ve canım inanılmaz yanıyor lazerdeyken DP gidiyorum bilmiyorum doğum sonrası hormonlardan mi kaynaklı ama inanılmaz yanıyor ve öbür aya kdr tüyler dökülse bile hatırı sayılır tüy oluyor vücutta ve almamam gerektigini söylüyorlar yaz günü inanlimaz rahatsız oluyorum eşimden çok çekiniyorum siz neler yapıyorsunuz gitmesem daha iyidi sanki bi verim alamadim 3 senasa girdim ama alirmiyim acaba diğer seyanlarda felan bide senaslar arasına randevu gecikti onunda etkisi var nebileyim ya çok rahatsız oluyorum keşke böyle bi sorunumuz olmasaydı hiç🙄