Alya_momss Mdjdj53839 emmede sıkıntısını yaşamasak inanın artık diğerlerini bir şekilde atlatırız diyorum ama bu olay beni çok geriyor
Mdjdj53839 Alya_momss benim bebekte oyle memede uyur surekli kucak ama geçiyor biraz sabır sabredince zaman çabuk geçiyor zaten kalici bir alışkanlık degil ay ay değişiyorlar
_Goktugunannesi__ Alya_momss bizde 1 hafta sürmüştü ondan sonra hiç atak yaşamadık şuan 11 ay 20 günlüğüz atağı dibine kadar yaşıyoruz sabah 7 den beri 1 saat uyudu uyumuyo mızmız misafirim gelicek bi yandan hazırlık yapıyorum bi yandan bebemle ilgileniyorum
Tchrhcr Bizde atak dönemindeyiz. Sünnet, aşı ve diş ne yazık ki aynı döneme geldi. Meme reddi yaşadık bir hafta kadar. Gece ağlayarak uyanıyor saat başı. Ama geçecek kızlar. Zor kısmı atlattık ve kavuştuk sağlıklıca🤗
glsh25 Bizimki erken başladı galiba 3 ay 21 günlüğüz uyutana kadar canım çıkıyor pilates topunun üstünde emziriyorum orda uyutuyorum genelde belim koptu gece düzenimiz yok zaten ağlamayınca şükrediyorum uyanmasına Allah hepimizin yardımcısı olsun havalarda çok sıcak çok bunaldı bebekler :(