aciyan Merhaba, bebeğim 2 ay 15 günlük. sütüm çok azaldı ve meme reddimiz başladı. Neler yapmam gerekiyor? Tecrübeli anneler buraya lütfen🙏🏻☺️
Melinoee aciyan Sütünüzün azaldığını neye dayanarak söylüyorsunuz acaba? Sürekli sağım yapıyor musunuz? Eğer yapmıyor iseniz tek seferlik sağımdan çıkan süte göre sütüm az diyorsanız sağıma alışık olmayan memeden süt çıkmaması çok normaldir. Göğsüm taş gibi olmuyor dolu dolu değil diyorsanız müjde memeleriniz terbiye olmuştur. Yani Artık beyniniz tamamen yağlı süt üretiyor ve bebeğinizin ihtiyacı ne kadarsa o kadar üretim oluşuyor. Atak dönemine girmişsiniz. Emzik/biberon kullanımı varsa eğer bunlarda meme reddi sebebidir
Denes Melinoee sagımla süt artar mı sütüm çok azaldı kızım artık emmiyor öyle olunca süt de azaldı kararsızım makına alıp almamakta
aciyan Melinoee evet biberon ve emzik kullanıyoruz. Özellikle emziği çok seviyor. Emzirmek için yatırdığımda kucağıma çıldırıyor
Elena3838 Melinoee benim sutum de az cekiyor cekiyor yutkunma sesi gelmiyor agliyor 😔 acliktan da bagirip duruyor sagiyorum sut yok 4.5 litreye yakin su iciyorum dut incir tuketiyorum hala ayni artik sasirip kaldim acliktan aglayinca dayanamiyorum 😔
Melinoee Denes Sağımla arttırabilirsiniz. Saat başı 15 er dk olarak başlanıyor diye biliyorum. Ama en güzel yöntem emzirmektir. Duşta emzirmeyi ve ikinizde çıplak olacak şekilde (üstünüz) tentene temasla memeyi teklif edebilirsiniz
Melinoee aciyan yapmanız gereken biberon ve emzikten kurtulmak. Bol bol ten teması yapmak ve sabırla bu dönemin geçmesini beklemek. Duşta emzirmeyi de deneyebilirsiniz
Findiklarim9227 aciyan benimki de 2 ay 18 günlük tam böyle keyfi yerinde diyorum hadi emzireyim yatırıp memeye çevirince deliriyor daha hiç emmeden çığlık çığlığa ağlıyor anlamadım sebebini taman eskisi gibi sert olmuyor goguslerim ama süt var doyacagi kadar gazi da yok gece yapmıyor hiç ama gündüz hep böyle napacam bilmiyorum zayıflar diye korkuyorum nolur bi fikri olan var mı nasıl düzelecek ne kadar sürecek bi ay belki daha fazla süredir böyle 😭😪😢😢😖😔
Melinoee Elena3838 Dudak bağı var mı baktırdınız mı? Biberon/emzik kullanımı var mı? Yeme içme değil bol bol emzirmek sütü arttırır.
Elena3838 Melinoee emzik kullaniyoruz da emmiyor ki 😔 emmeye emmeye kurumaya basladi sanirim napicam bilmiyorum
Melinoee Findiklarim9227 Atak dönemindeler bol bol ten teması yapın. Duşta emzirmeyi deneyin. Ayakta zıplayarakta deneyebilirsiniz.