RedFlower_ Bence 11 kahvaltı için geç oluyor neredeyse öğlen oluyor o yüzden öğle yemeğini iyice açılması lazım ki yesin 3 gibi öğlen yerse 7 gibi akşam yemeği yer.Benim oğlum da pek yiyen bir çocuk değil genel olarak kahvaltı erken ypatirmaya çalışıyorum uyanınca acıkmış oluyor