Evet üzülmeyin desemde içinizin yanacağını biliyorum ama şöyle düşünün daha beter neler var bebeğiniz tedavisi olan bişeyde ve tedavi oluyor iyileşecek bugünleri unutacaksınız size iyi gelen insanlarla konuşun eşiniz size öyle diyorsa lütfen cevabını verin bunun bakımla alakalı olmadığını söyleyin her bebeğin bünyesi farklıdır