Persentilde %3 ün altında olduğu için raporlu mama başlamak istedi doktor boyu 79 cm kilo 9800 ve 22 aylık oğlum var çok üzgünüm. Zaten et balık tavuk yemiyordu olacağı buydu
Bu mamayı kullanınca ek gıdada sıkıntı yaşayan oldu mu? Mamayı kullanırsak bu sefer çorba falan da içmez diye korkuyorum ya tamamen mama içerse diye. Bir de işe yarıyor mu mama?
Argivit Classic kullanmaya başlıcam yararı oluyor mu?