Bebegim 2 ay 4 günlük,diger 2.ay aşılarını 3 gün önce doktorumuz yaptı ama verem icin saglik ocagindaki ebeyle haberlestik ama maalesef günü yanlis söyledigi icin bugun veremi yapamadilar.Haftaya da belli bi sayiya ulasirlarsa acacaklarmis yani bir sonraki haftaya kalirsa cok mu gec oluyor?2 ay 20 gunluk olacak..ebe bir sey olmaz di mi ama ben doktoruma sordum insallah cvp yazar tatilde. Var mi gec yaptiran ya da fikri olan?