Zehrakizim06 Gece 12 den beri daha hiç uyumadık çığlık çığlığa ağlıyor dalıyor ve geri uyanıyor gazı var napacagimi şaşırmış durumdayım valla Allah yardımcımız olsun benim ve bu durumdaki annelerin 😔
mehmel54 Zehrakizim06 kaç aylık bebeğiniz? Hasta olabilir mi? Gaz masajı yapsanız bebek yağıyla belki rahatlar
BetulDefnee Zehrakizim06 ben normalde sab simplex ve biogaia veriyordum, bebeğim 3.5 aylık, geçen çık kötü oldu nurse harvey şurup denedim baya fayda etti diğerlerine göre bence deneyebilirsiniz
Semaemrahamza Poposunun deliğini zeytinyağıyla ovalayın iyice karnına da masaj yapın sonra iyi ayağını karnına doğru itin çok güzel gaz çıkıyor.
Zehrakizim06 Semaemrahamza deniyim teşekkür ederim doktor damla falanda verdi ama banamisin demiyor valla