Arkadaşlar merhaba. Bugün doğum yapalı 48 gün oldu. Sabahtan beri çamaşırımda koyu renk lekeler görüyorum. İlk başta azdı. Sonra öğlen baktığımda çamaşırımın ortasını doldurmuştu. Şimdi de azaldı. Rengi de çok koyu. Lohusalıktaki kanamam 25-30 kadar sürüp bitmişti. Bu durumu yaşayan var mı nedir bu?😣