Siz bebeklerinizi düzenli olarak doktor kontrolüne götürüyor musunuz, düzenli gittiğiniz bir doktor var mı? Biz sadece ilk doğduğunda ve bir aylıkken gittik farklı doktorlara. Çok yüzeysel geldi muayeneleri bundan sonra gidip gitmeme konusunda kararsızım. Gidenler, gitmeyenler fikir verebilir mi