Kızlar merhaba, son 1 haftadır sağ göğüsümün ucunda içten bir şişlik var. Dokunduğumda sanki elime beze gibi bir şey geliyor. Ağrı dışında başka bir şikayetim yok. Emziriyorum bu arada. Başına gelen var mı ? Neden olmuş olabilir? Korktum açıkçası doktora gitmeyi düşünüyorum.