Zlm Martmucizesi sebze tadımlarında biraz ilerledikten sonra meyve tadımlarına da başlayınca kullanmaya başladım yani 4 aylık sonu gibi
Zlm Martmucizesi evet önce sebze ile ek gıdaya başladım bir süre sonra meyve tadımlarına başlayınca kullandım meyve tadımlarına onunla yaptım bir sürede meyveyi onunla yedi
merveiyd Zlm Peki özel değilse neden sebze tadımlarına 4. Ayda başladınız? Benim oğlum şu an 4,5 aylık, tadımlara önümüzdeki ay başlayayım diyordum
Kiri57 merveiyd çocuğunuz hazırsa verebilirsiniz☺️ Doktor söyler zaten hazır diye. Herhangi bir problemi yoksa oda hevesliyse tatmaya verin:)
Zlm merveiyd erken ek gıdanın bütün belirtilerini gösteriyordu sürekli yediklerinize canı cekiyo gibi bakıyordu bende basliyim dedim 😊
merveiyd Kiri57 Oğlum çok hevesli hem yediklerimize bakıyor hem de bazen salatalık tutuyorum ağzına, çekince ağlıyor devamını istiyor. İki gün önce doktora sordum 6 aya girince başlarsınız dedi üzüldüm doğrusu, çok heveslenmiştim :(
Kiri57 merveiyd yani sorunu yoksa bilmiyorum. 5 buçuk aylık olmak üzere 5. Ay kontrolünde başlayın dedi. Şu an neye alerjisi olduğunu bilmiyoruz kurallarla yediriyorum. İkinci testi bekliyorum ama yoğurt yumurta verdim bile. İyi bir prof başlayabilirsin demişti. Başka bir doktora daha götürün isterseniz.