Linaamom normal. Yüksek tepki vermeyin. Tepkisiz kalın. Şuan tepkilerinizi merak ettiği için bunu yapıyor. 3 yaşa kadar yapar bugün kafasını vurur başka gün kendini kusturur. 1 uyarır 2 uyarırsınız ilk başladığında bu hareketler baktınız değişmiyor , Sizin yapacağınız şey o an baska bişiyle unutturmak. Mesela yumruk atıyor bi yere , elini tutmayın müdahale etmeyin yapma demeyin , araba cıkarın ortaya vınvın annecim bak düd nası gidio felan diyip unutturun 1 hafta sürer. Israrcı davranışlarda müdahale edince geçmiyorsa bu şekilde davranmak gerek . Zaten yeterince uyarmışsınızdır yapma etme diye. Artık tepkisiz kalma yöntemini kullanın 1 hafta deneyin. Tabi tepkisiz kalın derken bekleyin vurmaya devam etsin demiyorum. Başka bir şeyle dikkat dağıtın. Oyun olur yemek olur vs. Durumun çok ciddi olduğunu düşünüyorsanız cocuk doktoruyla da görüşebilirsiniz.