15 aylık ve emmeye aşırı düşkün.
Gece ¾ kere uyanıyor ama babasını da kabul etmiyor ben gidince emmeden bırakmıyor. Bazen 2 saate yakın emiyor bırakmıyor ağlıyor kendini atıyor. Yemek aşırı seçiyor. Beğensede düzgün yemiyor
Evet düşkündü sık emerdi filan ama 2 saat olayı 2 haftadır var ve bunaldım yoruldum.
Gece emzirmeyi bırakmak istiyorum gündüzü azaltmak istiyorum yavaştan akıl verin tecrübeli annelerim