evva17_
Bebeğim 3 aylık, 3 numaraya geçtim 4 numarada iyice büyük gelir gibime geliyor. Bağlamadan dolayı olabilir diye külot bezini aldım onda da aynısı oldu. Maksimum 2 -3 saatte bir değişiyorum bezini de bekletmiyorum bu sıcaklarda. Kakasını yaptığı an ses geldiği gibi hem kendine hem bizim üstümüze doğru akıyor 😆