Hellloooo Mavsnz06 oğlum 6 aylıkken kızıma kızım 7 aylıkken küçük oğluma kaldım😂3 sene içinde 3 sezaryan oldum yani 3.gebeliğim dışında 2.gebeliğim geyet iyi geçmişti
Bmaidil12 Mavsnz06 ben 5 aylıkken bebeğim tekrar hamile kalmıştım ama 3. sezeryanımda inanılmaz rahat geçirdim cok cabuk toparlandım ağrım yok denecek kadar azdı