Elaa11 ben de yaptırdım hem miyop hem astigmat vardı bende ,2016 yılında Ankara’da oldu operasyon ben çok memnunum açıkçası ilerleme ihtimali her zaman var hatta benim gözümle ilgili bir rahatsızlığım oldu ondan sonra çok düşük derece bir ilerleme yaşadım ama ne olursa olsun bence çok iyi bir şey, ayrıca şunu da belirtmek isterim çok uzun süre lens kullanırsanız kornea incelme olabiliyor o zaman da lazer ameliyat yapılmıyor diye biliyorum