tugcedoganay1 benim bebeğim yenidoğduğun da 12 gün hastanede yattı ve 12 gün boyunca süt sağıp hastaneye götürdüm yediklerime baktığım zaman arttığını gördüm tabi bunlar bana kilo da aldırdı yemeği de seven biriyim ☺️ o zamanlar, süt arttırıcı çay, tahin-pekmez-ceviz karışımı (tahini fazla koyuyordum) en çok süt arttıran bu karışım oldu bende. Fındık yiyordum, bol su içiyordum, su içincede sütüm artıyordu.