Arkadaşlar 10+1 günlük bebeğim var. çok huysuz buara iyice bi huysuz oldu hafif enfeksiyon çıkmıştı kanında antibiyotik kullanıyoruz ondan mı bilmiyorum. Sürekli bacakta uyumak istiyor indiği gibi uyanıyor artık ne bi iş yapabiliyorum ne bi uzanıp dinlenebiliyorm hiç biri yok sağolsun eşim yardımcı oluyor da böylelikle karnımızı duyuruyoruz, belim çok ağrıyor ne zaman düzene girer bu süreç ne zaman geceleri yerinde uyur kendiliğinden