1Dost Puandan çok sıralamanız önemli. Bir bölüme yerleşmek için önemli kriter bu. Mesela 100 bin kişi 256 alması ile 1 milyon kişinin 256 alması çok değişir. Ben de bu şekilde çalışmadan girmiştim 290larda puanım vardı, örgün eğitim için istediğim bir bölüme önceki yılların puanına göre yetiyordu. Ama çok tercih olmuş, sıralamam da tutmamış açık öğretime tutmuştu. Sizin sıralamanız kaç