gozde02 biberonla da verebilirsin ama sık olmasn bir kere rahata alştılrmı hepten öyle istiyorlr cok sıkıştn atıyorum bir yere gtmen lazm koy biberona öyle içir ama evdeysen muhakakkak kaşıkla ver yada şırıngayla dedgm gbi biraz sabır 2. Çocugm Bnm. şuan 2 aylık Kızım var birinci oğlandı onda meme kavgasndn cok çektm ama cok sabrettm brakmadı buda şansma başladı bir haftadr inşallah uzun sürmez diye umuyorum🤷🏻♀️😏