Aysegul28 Oğlumda var , geçici bağışıklık yetmezliği teşhisi kondu. 2 ayda bir tekrarlıyoruz tahlilleri. İmmünoloğa gidiyoruz aylık düzenli. Şuan ilaç takviyesi almıyor çünkü Lenfosit Paneli yaptırdık geçici olduğu Allaha şükür ciddi bir hastalık olmadığını söyledi doktorumuz 4 yaşına kadar normale dönmesi bekleniyor