Lylasl canım üzülme bazısı cok erken diş cıkarıyor bazısı geç cıkarıyor iki yaşa kadar beklemelisin diş için tahlıllerın temiz şükür bişi olsa ıllalı bı terslık olurdu cıkardı yani konusmaya gelınce sımdı onun cocugu şöyleydi böyleydi diye örneklendirmeyi sevmem ama bazıları gercekten çok geç konusuyor bır konusuyolar hiç susmuyorlar 4 yasına kadar konusamayan cok akran tanıyorum, Ayrıca kemık gelısımı ıcın d3 vıtamınını ıkı yasa kadar duzenlı kullanmalısın O çok büyük bir etken veya Omega3 Epa ve Dha Degerı yüksek olan balık yağıda verebılırsın verıyormusun bılmıyorum ama, Bursada Bır doktor var farklı bır arkadaş yazmıs zaten burda konuşmasını desteklıycek bır surup onerıyor Instgramdan soru butonu bırakıyor takıp et ordan sor kendısıne veya yanına gotur alanında ıyı bır uzman o şuruptan destek alabılırsın. Canınıda sıkma Allah Büyük 🙏🙏