Lylasl Bebeğim 17 ayı bitirecek; hala ayakta duramıyor, emeklemiyor, diş çıkarmadı, tek bir kelime çıkarmıyor.
ikikereannee Lylasl et basması denir bizim burda cuma günü bir ipi eline al cumadan çıkan ilk kişiye kestir sebebini söyleme derlerdi arkadaşımın oğluna yaptılar o gün basmaya başladı. Denemekten zarar gelmez dene bi
Patron1bebeginannesi Lylasl bir yere bağlı kalmayın birkaç yere götürün ve üzülmeyin stresiniz bebeğinize de yansır. Sağlıklı olsun da geç olması önemli değil. Umarım doktorlar da sorun var demezler
Lylasl Hastaneye götürdük bin tane tahlil vs yaptık çok şükür bir şey çıkmadı ama içim rahat değil bugün tekrar getirdik, bu durumu yaşayıp bebeği sonradan normale dönen var mı acaba ? 🥺
Lylasl Amine- evet çok geç hem de ama bir şey de çıkmadı metabolizma, genetik testi, mr vs yapıldı kana bakıldı bütün değerler normal
Lylasl uykusuzanne__ fizik tedavi önerdi bi test daha varmış tekrar kan verip Ankara yollayacak ordan bakacaklar, fizik tedaviye de başliycaz
superkahramanbiranne Lylasl her bebeğin gelişimi çok ayrı. Üzüntünüzü anlıyorum ama etrafın söylemlerine takılmayın zamanla tüm bunları yapacaktır inşallah
papatya_1125 Lylasl devlet detaylı bakmıyor maalesef. Omega 3 e de bir baktirin olmadi nöroloji bir görsün bebeğinizi.ihmal etmeyin
Lylasl papatya_1125 doğduğundan beri özele götürdüm farklı doktorlar da görsün diye devlete de götürdük