_yonca_6 Bebeğim çok fazla dönerek uyuyor. Montessori yatak sipariş verdim 120×200 ölçüsünde. Bunsa rahat dönebilir mi acaba Kullananlar memnunlar mı Yoksa daha mı eni büyük olmalı
sumeyye66 _yonca_6 benim kızım şuan 15 aylık 1 yaşından beri odasında ywtiyor Montessori aldık bizde çok memnun kaldık ve rahatça dönüyor oynuyor tavsiye ederim
MademoiselleZengin55 _yonca_6 Bizde 2 ay önce aldık, oğlum 14 aylık.Çok rahat ettik uyanınca düşene yere düşme derdi yok en azından 😁kendi kalkıp geliyor🙈