Oğlum 15 aylık ve 8.ayında emmeyi bıraktı, fakat hala sütüm geliyor. Artık göğüslerim ağrıyor sağım yapıyorum çok çıkmıyor zaten ama sağıma rağmen sıktığım da hala geliyor. Başka bıraktıran arkadaşım benim tamamen kesildi sıksam da gelmiyor artık diyor. Bunun için doktora gitmem gerekiyor mu?