Herşeye dikkat ediyorum ama sütüm yine azaldı.Bestlak damla ve imom latte kullanıyorum protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum.Daha napabilirim bilmiyorum.Bebeğim 4,5 aylık ve sütüm 60 mlm anca çıkıyor.Sütümle alakalı ara ara böyle sıkıntı hep oluyor.Sürekli bebeğim açmi mı diye düşünmekten helak oldum.Ve artık çok yıprandım.Başka önerisi olan var mı?