Kubra0 Hafizenr ben kullanıyorum ama süt arttırmak için değil biberon vermemek için sütüm çok yok o yüzden süt arttırmayada faydası vardır belki ama bende olmadı
Kubra0 Hafizenr yok sütümü sağıp veriyorum bebeğim küçük emerken uyuyor ve doymuyor bende çözümü sağıp vermekte buldum her zaman yapmıyorum ama arada yapıyorum iyi ememediğini düşündüğümde
Hafizenr Kubra0 bilginiz için teşekkür ederim 🙂 emdikçe süt üretimini artığını duydum da inşallah artar 🤲🏻
YavruKartal Hafizenr Meme + mama gidiyoruz hala ama mamayı biberonla içiyor artık. Büyüdükçe istemedi çekip çıkardı sondayı.
Hafizenr YavruKartal anladım canım. Bizde meme mama diye gidiyoruz ama sütüm artık giderek azaldı 😔 saginca bile 30cc yi geçmiyor. Ondan sordum faydası olur mu diye ama yarından itibaren denicem bi.