Mucahitimbenim bence gidin, bizim de hastaneden sonra him yapmadı sonra acile gittik çocuğun karnında gaz sıkışması varmış röntgen çektiler zaten sürekli gaz yağıyordu pis kokulu, birde çişli bez sayısı da çok az belki emiyor zannediyorsun etmiyordur, benim arkadaşım öyle çık sütü akıyordu çocuk emiyor zannediyordu meğer ağzına bir şey gitmiyorsun sarılık birden 30 a dayandı