Kızım 8 aylık emekliyor tutunup tutunup kalkıyor. Biraz önce emeklerken birden oturdu dengeyi kuramadı sanırım düştü kafasının arka tarafını parkeye vurdu küt sesi geldi ya birşey olur mu yüksekten düşme gibi kontrol mü edeyim uyku saati de geldi uyumak isteyecek şimdi napsam bilemedim