balkaymak__ Selam kızlar.Yaklaşık 1 haftadır ek gıda o kadar kötü gidiyor ki sadece anne sütü alıyor dişlerimiz çok zorladı ne uyku bildik ne yemek.Uyku düzene girdi biraz olsun ama ek gıda 🥲🥲 kaşık görünce kıyamet kopuyor var mı yaşayan nasıl geçicek bu süreç