Alparslan16 Yaklaşk 3 gündür bebeğimin bezinde pembemsi ve turuncu renk göryorum her emdiğini kusuyor emzirdiğim gibi geri çıkartyor daha önce benzer durumu yaşayan varmı
Patron1bebeginannesi Alparslan16 doktora görünün bence 3 gündür devam ediyormuş, önemli bir şey olabilir
kubraselcuk Alparslan16 yeterli sıvı almadıkları zaman oluyor genelde havalar çok sıcak korkmayın doktorunuza danışın
koalamlaben Alparslan16 dehidrasyon gibi bir şey deniyordu sanırım yetersiz sıvı alımından kaynaklanıyor diye biliyorum doktora götürün bir an önce bence
Ucansupurge Alparslan16 Yetersiz sıvı alımında oluyor veya enfeksiyon da. Enfeksiyon olsa anlarsınız ama huysuzluk vs olur
Alparslan16 Ucansupurge huzursuzluk var uyku duzeni degisti ama enfeksyon olsa her çiş yapısnda aglardı bnce böyle sorn yok ateşide yok. Insallah önemlu birşey degildr
emineveminigi Alparslan16 yeterli beslenemediği için bezdd pembe ve turuncu renk goruyorsunuz maleseef
Cute23 Benim bebeğimde de oluyor 3 aylık.Sıvı kaybından oluyormuş,çay kaşığıyla su verin dedi doktorumuz günde 6-8 kere