Bebegim17 size önerm üstüste koyacaksanız çamaşır makinesi markanız ne ise o olsun. Çünkü takarken alttaki makineyi deliyorlar başka marka olursa gadantiden çıkıyor. Yok eğer üst üste koymayacaksanız başka marka alın sıkıntı olmaz. Benim tüm eşyalarım profilo olduğu için onu da profilo aldım çok memnunum. Bütçeniz elverişli ise bosch öneririm. Profilo da onunla aynı fabrikada üretiliyor zaten. Ama hoover filan girme derim bilindik markalardan al. Teknik servis sıkıntısı çok diğer bilinmedik markalarda