Günaydın anneler başlıkta yazdığım gibi kızım göğüs ucumu çok fena ısırdı asla emziremiyorum çok kötolmuş çatlak oldu şimdi sağarak veriyorum orjinex lanolin krem vardı onu sürüyorum ama geçmiyor hiçbir şey yapmasam bile ağrı oluyor nasıl geçecek önerisi olan var mı acaba