Aybars_m Tavsan yok canım ya. Eczaneden aldım ürün açık çıktı geri iade ettim. Pazartesi yenisini getirecekler. Yarın başlıcam bakalım
Tavsan Aybars_m ben humana kullandım milkplus kullandım fayda etmedi. Umudum kalmadı artık zaten ama son bi şans bunuda dnemek istıorum.. sen bi dene faydası olursa yaz bende deneyeyım canım
Tugceeeee12345 Aybars_m ben kullanıyorum canım sezeryan doğum yaptım onu aldım ve humana rezene kullanıyorum günde 2 kere yada 3 kere. sütlaç yiyorum etkisi oldu almanı tavsiye ederim 🤚
Ask17 Aybars_m galactigo ilk şişe aldım fayda etti 2.şişeyide aldım bünyemmi alıştı neysr fayda etmedi sonra bestlac aldım oda aynı ilk şişe fayda ediyor devam edince etkisi geçiyor. Sırayla bi şişe bestlac sonra galactago içtim daha faydalı oldu