babystarzzz Bebeğim 11,5 aylık ve hafif öksürmeye başladı sanki artıyor gibi. İlaç kullanmadan geçer mi neler yapabilirim? Önerilerinizi bekliyorum annelerim
Nacafa babystarzzz ben ilaç kullanmak istemediğim için nebulizatör aldım onu kullanıyorum işe yarıyor
Melis1706 babystarzzz ihlamurla gecirdim ben 2 kere hasta oldu birisi balgamliydi hatta Allahtan seviyorduda icti
betull-i adendr Bende nebulizatör var fakat hiç kullanmadım. Nasıl kullanıyorsunuz tarif eder misiniz ?