Bebeğim 9ay 15günlük. Akşamları banyosunu yaptırp 21.00 gibi uyutuyorum geceleri 12de 2de ve 4te uyanıyo. 1 ya da 2 defa mama içiyo her uyandığında mama istemiyo ayrıca emziriyorumda. Yenidoğan gibi 2 saatte bir uyanıyo resmen ama esas sorun şu, 4te uyandıktan sonra bi daha uyumuyo ne yapsam uyutamıyorum mama deniyorum meme deniyorum ayağımda sallıyorum yanıma yatırıp sarılıyorum ninni söylüyorum pışpışlıyorum ama yok sanki sabah olmuş gibi güne başlamak istiyo buna nasıl çözüm bulabilirim nolur akıl verin her sabah 4te kalkmak çok zor 😩😩 o saatte uyanınca kendiside sersem gibi oluyo bütün gün burnumuzdan geliyo.